و اما احسان جوووووون...
آسمون آبی

خلاصم کن...

 

غروبم مرگ رو دوشم طلوعم کن تو میتونی
تمومم سایه می پوشم شروعم کن تو میتونی

شدم خورشید غرق خون میون مغرب دریا
منو با چشمای بازت ببر تا مشرق رویا

دلم با هرتپش با هر شکستن داره میفهمه
که هر اندازه خوبه عشق همون اندازه بی رحمه

چه راههایی که رفتم تا بفهمم جز تو راهی نیست
خلاصم کن از عشقایی که گاهی هست و گاهی نیست

تو خوب سوختن رو میشناسی سکوتو از اونم بهتر
من آتیشم یه کاری کن نمونم زیر خاکستر

میخوام مثل همون روزا که بارون بود و ابریشم
دوباره تو حریر تو مثل چشمات ابریشم

 


نظرات شما عزیزان:

aref
ساعت16:07---24 تير 1390

mamnon
ke khabaram
kardiii
bebakhshid
diir
sar zadam

vali
omadam



من
ساعت7:15---24 تير 1390
سلام.شعر قشنگی از خواجه امیری گذاشته بودی
راستش من نمی تونم بگم خواننده مورد علاقه ام کیه
چون خیلی ها دوس دارم.یکی نیستن
ممنون که خبرم کردی؟
راستی این دفعه تونستی متن پستم بخونی؟اوندفعه گفتی مشکل داره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 23 تير 1390برچسب:, :: 20:6 :: نويسنده : مهسا

درباره وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آسمون آبی و آدرس asemane-abi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 473
بازدید کل : 91519
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 76
تعداد آنلاین : 1